Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ



Η ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

«Και τώρα θα σας πω, λέει ο Θεός Πατέρας, για το πιο μεγάλο θλιβερό γεγονός, που κάνει την Πατρική Μου την καρδιά να σπαράζει φοβερά και να πληγώνεται τόσο δυνατά. Είναι όταν σας χαρίζω τον Γιό Μου, τον μονάκριβό Μου Θησαυρό, τον Βασιλιά του ουράνιου Μου Βασιλείου, Αυτόν που όλοι σας θα δείτε μια μέρα στην άλλη την ζωή να κρίνει ζώντας και νεκρούς, Αυτόν που σας Τον χάρισα για να γίνει ο δικός σας Βασιλιάς και σεις να γίνετε ένα με Αυτόν, κι εσείς δεν προσέρχεστε στην θεία Κοινωνία να μεταλάβετε το Σώμα και το Αίμα Του. Τότε, λέει ο Θεός, θα καταλάβατε πόσες φορές Τον αρνηθήκατε.


Πολλοί από εσάς λένε: ''Μα, Θεέ μου, δεν Σε έχω αρνηθεί. Εγώ αγωνίζομαι να τηρήσω τις εντολές Σου. Αγωνίζομαι να ζήσω όπως θες Εσύ''.


Και Εγώ, λέω ο Θεός, θα σου πω μονάχα ένα:

Πότε, γιέ Μου, πίστεψες στον Βασιλιά Γιό Μου και Θεό σου; Πότε Τον δέχτηκες σαν Βασιλιά σου να κατευθύνει την ζωή σου; Πότε Τον άφησες να έλθει με πολύ χαρά μέσα σε μια καρδιά νοσταλγική σαν την δικιά σου; Πες Μου, παιδί Μου, πότε ήρθες εσύ στην Εκκλησία, όχι απλά για να μνημονεύσεις ότι υπάρχω, όχι απλά για να δοξολογήσεις την παρουσία Μου, αλλά να δεχτείς Εμένα μέσα από τον Γιό Μου; Πόσες φορές ήρθες στην Εκκλησία να Μου πεις: Πατέρα σήμερα θα έρθω για να πάρω τον Γιό Σου μέσα στην καρδιά Μου, για να πάρω Εσένα τον Βασιλιά Μου και να μου δώσεις το δικαίωμα να πλημμυρίσω την ύπαρξή μου με το Άγιο Σου Πνεύμα;


Θέλω να μάθετε όλοι σας παιδιά Μου, όταν ακόμα μετανιώνετε, Εγώ σας ακούω. Όταν πηγαίνετε μετά στον πνευματικό ιερέα για να πείτε τα λάθη σας, Εγώ σας συγχωρώ. Αλλά ποτέ όμως δεν εξαλείφω τα λάθη σας, εάν δεν έρθετε να τα κάψετε στη φωτιά της αγάπης του Γιού Μου μέσα από τη θεία Κοινωνία!



Αν δεν το κάνετε αυτό, απλούστατα το μόνο που καταφέρνετε είναι να πιάνετε τα σκουπίδια και να τα βάλετε στον σκουπιδοτενεκέ πάλι μέσα στο σπίτι σας!


Θέλω να Μου πείτε, όταν βάζετε τα σκουπίδια μέσα στον σκουπιδοτενεκέ μέσα στο σπίτι σας και τα αφήσετε εκεί χωρίς να τα πετάξετε, χωρίς να τα κάψετε για ένα μήνα ή για δυο μήνες ξέρετε τι θα συμβεί;


Θα βρωμίσουν και όλο το σπίτι δεν θα μπορεί να σας δέχεται. Δεν θα μπορείτε να μένετε. Το ίδιο ακριβώς γίνεται και εδώ.


Την πρώτη σας συγνώμη από τα λάθη σας την παίρνω, όταν βλέπω τα μάτια σας ψηλά στον ουρανό. Την δεύτερη συγνώμη σας την χαρίζω, όταν γονατίζετε με ταπείνωση στον πνευματικό ιερέα. Αλλά παιδί Μου, είναι ανάγκη να κάψεις αυτά τα πάθη και τα λάθη σου, όλα αυτά που Μου είπες και αυτό γίνεται μόνο με το Σώμα και το Αίμα του Γιού Μου που είναι φωτιά!


Γι’ αυτό πουθενά δεν γράφτηκε μέσα στην Αγία Γραφή «εις άφεσιν αμαρτιών» παρά μόνο όταν κοινωνάτε το Σώμα και το Αίμα του Γιού Μου: «Λάβετε φάγετε τούτο εστί το Σώμα Μου το υπέρ υμών κλώμενον εις άφεσιν αμαρτιών». Το ίδιο και για το Αίμα Του: «Πίειτε εξ’ αυτού πάντες, … εις άφεσιν αμαρτιών». (Ματθ. 26, 27 -28), (Μαρκ. 14, 24).


Εάν αυτό δεν το κάνετε και δεν μεταλαβαίνετε με πίστη στην σταυρική θυσία του Γιού Μου, να ξέρετε ότι μπορεί Εγώ να σας έχω συγχωρέσει, μπορεί να έχετε αποκαταστήσει την σχέση σας με Μένα, αλλά ποτέ δεν θα μείνετε στην καρδιά Μου. Στο περιβόλι, στον ανθόκηπο του Βασιλείου Μου μπορεί να σας βάλω, αλλά ποτέ δεν θα γευτείτε το μεγαλείο της γαλήνης, της ειρήνης, της ευτυχίας, της απέραντης θεϊκής ηδονής, αν δεν μπείτε μέσα στην ίδια Μου την καρδιά. Και στην δική Μου την καρδιά μπαίνουν μονάχα εκείνοι που σέβονται τον πόνο του Γιού Μου, την θυσία του Γιού Μου, την λατρεία του Γιού Μου, αυτό που έκανε ο Γιός Μου, που θυσιάστηκε για σας! Γι’ αυτό σας δίνω το Σώμα και το Αίμα Του, να το παίρνετε μέσα στην καρδιά σας για να εξαλείφει και να καθαρίζει τελείως την ψυχή και το σώμα σας.


Είναι ο σκουπιδοτενεκές που βγαίνει έξω πλέον και πετιέται στα άχρηστα και καίγεται! Είδατε τι κάνουν στους σκουπιδότοπους, εκεί που πετάνε τα σκουπίδια; Έτσι τα αφήνουνε; Όχι. Βάζουν φωτιά και τα καίνε.


Το ίδιο γίνεται κι εδώ, λέει ο Θεός, η φωτιά του Σώματος και του Αίματος του Γιού Μου καίει τελείως πλέον όλα τα σκουπίδια! Γι’ αυτό μην νομίζετε ότι με μια συγνώμη που Εγώ σας συγχωρώ, με μια ταπείνωση μπροστά στον πνευματικό Μου ιερέα, που Εγώ πάλι αποκαθιστώ την σχέση με εσάς, μπορεί να σας φέρει στην καρδιά Μου, εάν δεν κάψετε τελείως τα λάθη και έλθετε μπροστά Μου τελείως καθαροί, όπως θέλει ο Γιός Μου. Αυτά σας τα λέω για να καταλάβετε την αξία της Θείας Κοινωνίας!»




(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου